Jste organizační typ, systematická a pečlivá osobnost, která ráda komunikuje s lidmi a umí v klidu řešit nenadálé situace?

Těšila by Vás spolupráce se školami a lektory? Zajímá Vás téma primární prevence? Pak čtěte dál.

Náplň práce:
Koordinátor programů samostatně zajišťuje hladký průběh organizace poskytovaných služeb od jejich objednávky přes zajištění realizace a fakturace až k závěrečnému hodnocení.

Komunikace s klienty (školami, městskými částmi, metodiky primární prevence)
Komunikace s lektory
Dohled nad týmem lektorů (jak probíhá domluva termínů, komunikace se školou)
Koordinace programů primární prevence a adaptačních/stmelovacích kurzů v průběhu školního roku
Zodpovědnost za zákaznický cyklus (od zadání objednávky po fakturaci) a spokojenost klientů
Správa klientů, objednávek, kurzů a programů v informačním systému
Uzavírání smluv a zpracování podkladů k fakturacím
Tvorba rozpočtů
Krizová komunikace – např. během pár hodin lektorsky přeobsadit kurz
Spolupráce se všemi členy týmu, pravidelné týmové porady
Obsluha informačního systému (sběr a předávání informací od členů týmu směrem k programátorovi – náměty na zlepšení, náprava nefunkčních řešení)

Požadujeme:

Samostatnost a pečlivost
Chuť se rozvíjet v koordinační a organizační činnosti
Zodpovědnost za vytvořené rozpočty / připravené smlouvy
Základní znalost účetnictví (zakázky, střediska atp.)
Odolnost vůči stresovým situacím při zvýšeném náporu agendy
Schopnost plánovat, řídit a dotahovat projekty
Proklientský přístup (vč. bezchybné písemné komunikace, kultivovaný projev)
Prioritizování úkolů pro vás není problém, projekty rozdělujete na dílčí úkoly
Proaktivní přístup (např. vyhledávání příležitostí k optimalizaci a úsporám nebo digitalizaci)
Velmi dobrou znalost MS Office a cloudových uložišť (google drive, one drive)

Výhodou bude, pokud máte:

VŠ ekonomického / humanitního zaměření
Pozitivní vztah k IT (tabulky, informační systémy atp.)
Praxi s produkcí akcí pro děti (tábory apod.)
Orientaci v primární prevenci

Co můžete očekávat od nás?

Samostatné vedení agendy
Příležitost stát se profesionálem v koordinační a organizační činnosti
Smysluplnou práci s dopadem na společnost
Získáte povědomí o fungování NNO
Pravidelné týmové supervize
Mladý tým nadšených kolegů
Místo v naší kanceláři blízko náměstí Jiřího z Poděbrad (ale i práci na dálku – homeoffice)
Služební telefon
Objem práce 40 h/týden (půl úvazek na HPP + další úvazky na DPP na již nasmlouvaných projektech)
Mzdu 20 800,- čistého / měsíc
Nástup okamžitě, příp. dle dohody
Zaujala-li vás tato naše nabídka, zašlete nám prosím profesní životopis doplněný motivačním dopisem (proč se domníváte, že zrovna vy a my dohromady bychom mohli dobře fungovat) do 17. 6. 2019.

Výběrové řízení proběhne dne 19. 6. v odpoledních hodinách (13:00 – 17:00), v případě vašeho zájmu si prosím tento termín rezervujte.

V případě zájmu nás prosím kontaktujte prostřednictvím formuláře na www.jobs.cz.